Thursday

kisah hati :)



assalamualaikum my sayang-sayang . hmm dah lama saya tak merepek-repek kt blog nihh kan ... hhaa.. maklumlah exam trial hampir tiga minggu ohh.. sekarang hanya mampu tawakal jeaa.. sesudah buat sehabis baik . hope apa yang di inginkan tercapai. aminnn~~ ok laa saya nak cite pasal hati saya nii..haha.. sejak saya single nie , hati saya rase kosong , haa kosong yang macam mne tu ye ? -_- kosong means rase nak couple dgn someone uhh amat susah . actually , tak pkir pon pasal nak couple nihh . mybe saya still sayang kat dye lg . mmg susah untuk saya terima someone yang betul-betul sayang kan saya ..yea sangat susah . saya tak macam orang lain . after break saje , mst dah dapat cari peganti . tapi saya ? tak sama sekali . bukan tak cuba tapi bila pkir balik , malas nak ada masalah lg . penat lahh sakit hati .

 lau dapat someone yang saling memahami each other tak pe juga . tapi lau dapat yang suka main kan perasaan orang , tak ke parah jadi nye? lama-lama kita yang sakit hati . tak sukar untuk saya melepaskan dye tapi tak mudah untuk saya melupakannya . yeaa saya tahu tuu..sebab tu mmg diri saya . lagipon , saya dah janji dengan diri saya , yang saya tak kan couple sleagi SPM tak habes . i hope i can do it . pray for me ye kawan-kawan? . hmm tapi kalau saya bercinta pas kahwin pon mcm best jeaa.. ase teringin nak jadi mcm si irma hasmi tu.. jumpe encik jodoh dye kat mekah and then kawen teruss..hoho . best tuhh.. but mmg dah jdoh dye kan..hewhew *aku ni asyik berangan jee padahal SPM pon tak lepas lg ..HAHAHAHA . ngengg jee.. k laa sampai situ jeaa yang saya nak share . nytess u allss .. :)

No comments:

Post a Comment