Monday

penat + happy ..

salam to readers ..

da lama saya tak update blog nih . maklumlah kepenatan yg jelas terpancar di wajah ni ..hehe
saya mau story psl knduri sis saya yang bru saja berlangsung pada 7 april sehingga lah 10 april ..
woah ! kenduri besar tuh.. ngeee. hari itu adalah hari paling bahagia buat kakak saya bersama suami tercinta nya.. so touching meh ! terasa nak menangis jea.  tak tahu la kenapa. erm.. mgkn sbb saya selalu bersama kakak sya kot .heee. mne tak nye , tdo ngn dia , bergurau n kdg2 gaduh sme2 . heee. yela , bak kate org "air dicincang tak kan putus" walaupon asyik muka dye je yg saya tgk ! hahaah. ( adik yg baik nih ) hak3 .

pada masa yang sma juga , saya happy sbb dpat abg ipar baru yang sangat baik. alhamdulillah , setakat ni saya dpt abg ipar n kakak ipar yg baik dan rjin. hehe. sya suke . mereka sgt sporting ! ngeee.

p/s : selamat pengantin baru sis ! semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. .. love u sis ! (ngee)

No comments:

Post a Comment