Monday

hohoiii :')

hello ! salam to readers ..rasenye dah sebulan lebih saya tak update blog . hurm .. almaklumlah .. busy dengan nak exam + malas . hehehe .bila nak update je , dan2 pulak blog tak boleh nak sign in ..aduhai .. buat hal la pulak blog ni . but finally , berjaya jugak saya on blog nih .. heheh . rndu rase nye ..Erm... orang lain dah bnyak entry yg dorang buat , follower pon boleh tahan jgk .. saya ? hehehe . tgk la.. 13 je yg sudi jadi follower saya . he3. sebenarnya saya ni TERSANGATLAH rajin nak follow org that's y tak ramai . (ada maksud disebalik ayat) hihihi .ouh by the way .. saya nak story sikit pasal cuti yang amat membosankan .. hehe . boleh dikatakan tiap2 hari saya menghabiskan masa dengan membaca novel , tengok tv dan mendgr lagu , hahaa. online pulak ? ouh sudah jarang sama sekali . hihiiii. outing ngn kawan ? lagi lah jarang . hahaha . kalau tiap2 pagi saya bnyak habiskan masa dengan mengmas rumah dan sebagainya , ptg pulak membaca novel cintan cintun . hahaha . biasa  la .. nama pun PEREMPUAN .. HEHE.p/s : insan yang sedang manati keputusan yang tidak dapat dijangka . hanya mampu berserah kepada yang MAHA ESA . .(merepek !). huhu .. that's all . tata :'(

No comments:

Post a Comment