Saturday

belajar untuk terima kenyataan :)



assalamulaikum kwn2.. lama aku da tak update blog ni..huu..bsy naaa plus ngn masalah umh tangga nye agy..huahua..*ceh cam da kawen jek!! bhahaha.. gatal! :p . hmm.. alhamdulillah..aku skrg da makin pulih.. haa pulih ? pulih drpd sakit ka ? tak dgr cte pape pon..tetbe je ckp sal pulih..hahha.. yup! aku bru pulih drpd sakit hati yang menggila ni..huaa.. now , aku da dapat belajar menerima KENYATAAN yg dye bukan milik aku lg.. heh .. hmm.. emng pada mula nya aku sedih sangat +kecewa coz buat keputusan tuk break dengan dye.. k tu dlu.. tapi sekarang aku da bahagia .. aku lebih rela tengok dia happy ngn pompuan lain drpd aku yang tanggung sakit hati ni .. hoo.. tapi sekarang aku dah pon .. beljar benda tuhh.. ble aku tengok dye post o wat status pasal 'someone' aku da mula okay ... n da tak macam dulu lagi.. bila tengok dye post something pasal 'someone ni' hati aku da mula sayu+nangis+sakit hati yang teramat sangat. hmm k tu dulu.. huhuh .. sekarang aku cuba untuk jadi setabah yang mungkin *ceh ayat tak nak kalah .. heee :D . lagupun , tak lama lagi aku nak exam besar . spm ohh!! hahaha. k after that , aku akan lebih fokus kat si buku yang comel . so da tak de la lagi sakit hati nye kn .. hehehe ..

k tambahan , hmm aku mmg still sayang kan dia lagi . k tak tipu , series ikhlas dari hati .. tapi da tak sesayang  cam dlu lagi .. kenangan bersama tak kan ku lupa!! .. and aku cuba tuk buang jauh-jauh perasaan tuh.. biar la ianya jadi kenangan manis je . yang lepas biar la lepas an .. tak pe , aku da terima pun kenyataan tu yang kau bukan milik ku lagi . kau bahagia , ku bahagia . lailailai.. hhaaaa. merepek jeh ! ape-ape pon , hdup aku sekarang dah happy becouse of ? yea because of my family+my freind.. dorang tak putus2 bagi semngat suh lupakan si dia..k aku da wat pon.. terima kasih kawan-kawan ku..ngeh-ngeh .. hmm sampai sini je laa.. aku nak choww .. k byebye .. :D

No comments:

Post a Comment