Sunday

Di malam yang dingin :)




assalamalaikum kawan-kawan.. malam-malam yang sejuk cam nih tetbe lak rse tak leh nak tido.. haihh tahlaa.. tetbe lak hati ni rase sayu semacam jee.. and aku pon tak tahu la nape since akhir-akhitr ni aku cam nak jauh kan dri dari sume org.... orang bagi text pon aku cam nak tak nak je reply .. pasal study ? hmm lagi laa makin malas.. haihh bila laa aku nak dapat hidayah ni kan... spm da nak dekat kot.. tinggal lagi 219 hari lagi ! omg ! betapa pantasnye masa berlalu .. hmm lau leh aku nak ulang mase lalu balik .. lagi-lagi saat aku tengah happy dengan dye.. ya Allah..sume nye indah-indah belaka.. lau laa dye tak pndah , kteorg mst still bahagia cm dlu..hmm  tu dulu..bnda da lepas.. aku mesti bangun dari tdo!! sampai bila aku nak hdup dengan bayang-byang dye sedng kan both of us its all over,,.. k aku sedar sume tuh.. tapi kadang kala ada gak terpkir rse nyesal tuh.. hmm takpe , kau pon da makin happy ngn pompuan lain.. k aku mesti terima kenyataan tuu.. past is past.. maybe ada hikmah nye di atas sume kejadian ni.. hmm.. esok dan hari-hari yang sterusnya akan berlalu dan terus berlalu tanpa menuggu masa.. aku tak tau pe yang akan jadi pasni kat aku.. tiap-tiap malam mesti teringat bnda yang sama dan bnda yang da tak da mkna dalam life aku .. huaa..


tak lama lagi nak exam spm.. skit pon tak ready agy..haihh pela nasib aku nihh..bila ngadap laptop , mesti tak lupa nak online facebook pastu usha wall dye yang ley menyakitkan mata aku ni.. tiap-tiap hari aku berdoa agar aku dapat lupakan dye.. and segala-gala nya tntang dye..soal prsent yang dye penah bg tuh ,, hmm entahlaa..tak tahu nak cakap apa.. dalam pale otak aku ni , sama ade nak buang o nak pulang kan alek kat tuan nye.. hmm ptot ke? lagipon dye bkn nye ade makna pon dalam hidup aku ni lagi.. huahua.. entry kali ni aku da lari dari tajuk coz bosan .. tak tahu nak tulis pe.. cume rase sayu tetbe.. k byebye fren . nytez :D

No comments:

Post a Comment