Saturday

assalamualaikum .


hari ni adalah hari yang paling sedih buat aku.. aku asyik nanges then nages tanpa henti . air mata ni bagaikan mengalir seperti air hujan .. ia mengalir tanpa dipinta.. aku rasa sebak semacam jeaa.. aduhhh... dahlaa isnin ni nak sekola kot.. tiba-tiba pula hati aku ni rasa sayu semacam jeaaa .. setiap kali teringat benda tuhh..pasti air mata ni mengalir dan terus mengalir tanpa dipinta.. what should i do haa?? so that i can forget the memories of past ? thats happen its too painful .. pain pain n pain ! huhhh.. semakin saya jauh dari awak , semakin menebal rindu saya kat awk.. but until when , i should like that ? wuuuu.. bila agaknya aku nak rasa kebahagian aku seperti dulu ? bila bila ? setiap kali aku cuba melupakan tu.. rasa samakin dekat dia dengan aku .. 

okay.. kalau bolehh aku nak lupakan semua kenangan tuhh .. aku nak lupakan dia.. but why i can't do like that ? bila teringat asyik nanges je.. haihh.. tu je yang aku tahuu.. :p ... okay setiap wanita memang telah dianugerahkan oleh Allah perasaan seperti tuhh .. k tu mmg tidak boleh dinafikan sama sekali.. and aku tak layak nak lawan takdir Allah.. siapalah aku disisi nya .. hanya Allah yang maha berkuasa ..hmmm ..

aku tahu...aku tak boleh nak jadi macam orng lain.. aku tak kuat..tapi aku try nak jadi setabah yang mungkin.. only god know wht that i feel right now..pedih rasanya hati ini .. bila mengenangkan kisah silam..huhu T.T ..even benda ni dah berlalu 3 bulan yang lalu .. sedih sedih n sedih tahuuu.. :( .. aku rasa macam nak lepas kan jee perasaan aku nihh kat dia..supaya dia tahu yang aku kecewa gila-gila dengan sikap dia yang sekarang nihh.. tapi , siapalah aku di hatimu..lagipun antar kita dah tak da pape.. i had no right at you.. hmm.. k laaa.. aku nak tenang kan fikiran aku sekejap..atleast dapat jugak aku release kan benda ni kat blog.. huhuh ... meet you at next post . k babai .. lot of love <3..


No comments:

Post a Comment