Monday

roads on the street ==' :p

assalamualaikum kawan-kawan ..

hope korang sihat-sihat selalu :) .. 
hmm haritu pergi
aku jalan-jalan 
dengan family aku .. 
 hoo best gila duhh.. dapat jugaklaa 
aku release kan tension aku 
even sehari jee.. 
 hmm k takpe , janji dapat jalan-jalan kan ? ..
 aku pergi jalan - jalan kat cameron 
 highlans jee . aku tak macam korang-korang sume 
nak pergi bercuti kat luar negara 
 bagai kan.. even that , but im still be grateful . u know y ?
 coz aku dapat jalan - jalan 
 laaa .. hahaa.. k aku batak :p 
orang cakap kat sana sejuk gila bagai . 
tapi bila aku 
 pergi *takdela sejuk mana pon .. eceh! poyo : p. 
k laa aku nak tunjukkan gambar-gambar
 yang aku take of it .. :D

haa jeng jeng jeng !! :p


 with budak gendutttt :D 

muka aku time kelaparan .ngeh3 :p

 my family . tp tak cukup bilangannya :/


before masuk kat ladang straberry :)


just take and smile . lol :p


mama and strawberry . aqil and me :D


candid :/


with my niece . muhamad aqil danish . dye comel kan ? :D 


just look and see keh . hahaha . k bai :p

No comments:

Post a Comment