Sunday

kawad BSMM daerah petaling :)

Assalamualaikum kawan-kawan .. dah lama rasenye saya tak texting dekat blog kan..bila dikira-kira balik , dah sebulan kott.. hahhaa.. kemana saya pergi erk ??.. jeng! jeng ! jeng!! hahahaaa.. tak da pergi mana pun sebenarnya , cuma busy dengan kawad + folio seni + study . opsss!! study ke ?? hahaha .. yelaaa saya study , spm nak dekat kott.. huhu .. oklahh saya pun tak mau cte panjang , just nak korang tengok-tengok jea pic yang saya kawad on the 26/6/2012 .. and yang paling saya tak sangka .. that is we are winner tempat ketiga peringkat daerah.. hahahaha .. jadi laaa kan ? daripada tak da .. yang penting aku ada .. dari kau hado ?? hewhew .. eceh cam tu pulak erk.. *kerek juga aku ni* .. ahaaa.. kerek sikit laa... hmmm just nak joke sekali sekala apa salahnye kan.. heeee :D .. okay laa tengok sje eh :)
hitam muka den.. hewhew :D

time nih kat dalam bas .. on the way nak pergi msu :)

kami pasukan BSMM SMKS 19 :)

ni lahh hasilnyee .. im happy until now ..the lot of all the sweet memories tak kan saya lupa sampai bila-bila .. BSMM Dihatiku selamanya.. ecewah :D
ok thats all bubyehh babe :)

No comments:

Post a Comment