Sunday

jamuan makan-makan :)

Assalamualaikum to all readers :) .. pada 14 julai bersamaan dengan 24 syaaban .. haaa tak lama lagi nak puasa dah .. 6 hari jeaa lagi .. whuuu tak sabar rasenya :D .. haaaa pada hari tu .. saya bersama dengan rakan-rakan yang lain pergi makan dekat hotel Depalma in . alaaa yang kat Seksyen 19 uh.. tak kan tahu kott.. hewhew .. kami pergi situ sebab di jemput oleh guru-guru untuk meraikan majlis pemergian En . Hasrizal dari sekola tuh.. dye nak pindah dah .. hmm :/ .. k tak mo sedih-sedih .. and then cikgu adala juga jemput pelajar-pelajar yang berkenaan makan dekat situ .. makan nye nye best-best tau .. tapi malangnya saya dapat rasa sikit jeaa.. almaklumlah dah kenyang .. heee .. rugi-rugi .. bila dah sampai umah melantak balik .. tu lahh keje den .. makan jeaa... hahaha .. 

hmm nie ada sikit gambar yang aku nak show kat korang time aku dekat sana .. 


banyak tol aku mkan :D

saya , ain dan anis

atikah and me :)

kami . .

saya dan mereka :)

saya dan anis :)

lalalalaala ~~

tak de keje .. masing-masing mintak muka penampar -..-

:):):)

iera+tika+anis

ni baru lepas makan .. *dekat luar Grand Ballroom :)

kami and Pn Rozainora :)

with cikgu rozainora again :D

we are best fren forever n ever ~~

we again :D

Candid picture . Lol :p

okay thats all . and selamat berpuasa :)

No comments:

Post a Comment