Saturday

life must go on :)




assalamualaikum  readers :) apa kaba ? hope korang sihat - sihat selalu . and Alhamdulillah kesihatan saya dah pulih . dah tak demam lagi macam arytu . hmm ni sume berkat doa you all la kan :) . thanks pada yg tlg mendoakan saya terutama family terdekat saya . hmm ok laa saya nak story skit pasal diri saya yang da makin rajin nak belajo nihh.. hewhew ..tapi , pada masa yang sama , tiba-tiba saya rasa macam nak berubah ke arah yang lebih baik lagi dari yang sebelum nih.. hmm mungkin Allah dah buka kan pintu hati saya untuk terus berubah yang lebeh beter lagi .

 sekarang ni , saya semakin tenang dalam membuat keputusan . mungkin , ada hikmah nya juga saya break dgn dia arytuhh .. saya rasa lega sangat-sangat . even di hati ini masih ada lgi serpihan rindu pada  dirinya , tapi saya cuba untuk buang benda tu jauh-jauh . Alhamdulillah skrg dah kuarng skit ..


memory yang indah antara saya dan dia tak kan saya lupa sampai bila-bila .coz its too difficult for me to forget the thing of passed. hmm hati perempuan ni mmg sukar nak di gambarkan . pada luaran nya saja nampak happy , riang , suka and tak  nampak ada apa-apa yang berlaku pun . tetapi hakikatnye , dalam hati ni only Allah knows what i feel right now . hmm tulahh lumrah kehidupan perempuan yang sebenar . it is the reality girls . pada yang tak kenal seseorang perempuan tuhh mcm mana , sila laa search kat google ehh. heee  :D. and now , i will try the best way as long as i could :) . saya akan cuba untuk jadi matang .


tak lama lagi trial menjelang . and insyaaAllah saya dah bersedia but a little bit :D. kalau boleh saya tak nak perkara yang lepas berulang lg pada tahun nihh . serious ly , tak nak . tak nak study last minute lg . tak nak buat benda-benda yang boleh melalaikan kalau boleh tak nak!.but saya akn cuba ! . and to readers who read , please pray for me keh . i willl appriciate it . love u guyss . *lot of love <3

No comments:

Post a Comment