Wednesday

hmmm :/



assalamualaikum teman-teman .. hmm dah nak sebulan asenye saya demam . but still tak baik-baik juga ~~ makin nak spm , makin banyak penyakit yang datang.. Ya Allah .. tabahkanlah hatiku untuk menghadapi segala ujian dan dugaan mu~~ sesungguh nya aku hanya manusia biasa yang tak terlepas daripada membuat kesilapan .. hmmm hari-hari aku doa dan terus doa benda yang sama..tapi masih tak baik-baik juga.. aku tahuu..Allah tak kan uji seseorang tuhh if dye tak mampu nak lakukannya kn .. hmm..

dah macam-macam ubat yang aku cuba .. aku makan ubat batuk woods , ubat klinik , postan , panadol , ubat selsema , ubat sakit tekak .. adehh .. dah macam amik dadah daaa aku ni~~ kuikui :D ..

 tak lama lagi nak menjelang trial and spm .. wuuu tapi aku still tak de mood nak belaja .. badan asyik panas pahtu selera makan kurang .. haihhh .. *tapi berat tak turun2 juga :p *

and then lepas puasa pergi , raya datang and trial pun bermula .. 29/8/2012.. hmm tarikh yang tak akan aku lupa.. hmm .. family aku dah macam-macam usahakan untuk aku , tapi still macam tu juga~~


Ya Allah aku berharap , agar disebalik kesakitan yang kau berikan padaku ada hikmah yang akan menanti buat ku~~ insyaAllah .. amin .. pada yang baca blog saya ni , tolong doa kan saya cepat sembuh okea ? saya da nak spm tak lama lagi .. sampai bila saya nak macam ni .. hmm .. thanks to mama , kakak n abg yang tak putus2 beri sokongan supaya saya cepat sembuh .. sesungguhnya yang baik itu datang nya dari Allah , dah yang bruk tu datang nye dari dri saya sendri .. sekian .. Assalamualiakum :)

No comments:

Post a Comment