Thursday

why eah ? -__-


assalamualaikum :) . apa kaba sume? hope korng sihat2 sejahtera okay . arini ary tah np laa mood sy kurang ouhh .. tak tau ceq nak habak mai acano .. hmm tahlaa..hati ni masih tertnya2 dgn satu bnde nihh .. act , bende ni dahh lama sgt berlalu .. and.. tak tahu pula dye akan kembali hadir semula . mr kura-kura sy yg da lama tggl kn sy kembali muncul dalam hidup saya :/ tah tahu np ianya tibe2 hadir . hadir dgn penuh harapan . :0 . knp eah ? ade sespe boleh tolong jawab kan tak ? huhu :/ .. niat saya nak pergi library smlm just untuk blaja dgn dye and dye mintak tolong sy ajarkan dye subjek sains , hmm even sy tak pandai dlm subjek sains , tp sy cube gak tolong dye . and akhirnye kami pon blaja sama2 . huhu . mcm tak percaya jea kan ? -__- .wuuuu..hati saya ni masih ragu2 dgn segala persoalan yang bermain di minda die ..tkpe , saya akn cube gak jawab awak soalan tuhh :) ..  

walaupon kami satu sekolah , tp jarang sgt bertegur sapa since kejadian tahun lepas. ..hmm malas nak ungkit balik dahh.. perkara dah lepas pon . lagipon saya dah lama maafkan dye .. kemudian , dye muncul kembli . huhuhh .. saya tak expect pon benda ni akan berlaku . tp takpe , atleast dye jujo dengan apa yang dye dah buat selama ni .. hmm saya pon nampak ade sedikit sbnyak perubahan pada dirinya. alhamdulillah . macam tak sangka je kan manusia boleh berubah sekelip mata jeaa..huhu..and dye mintak agar saya boleh jadi pembinbing dye. insyaAllah awak , saya akan cuba mana yang saya mampu .. saya harap pas nie mr kura-kura saya akan membuat anjakan paradigma dalam hidupnya  bkn setakat sbb spm okay ? hope selamanya . tu doa saya untuk awak .insyaAllah . amin~~ . ok lahh mau tido . good nyte sume :)

No comments:

Post a Comment