Friday

yeahhh .. spm is over ~~


assalamualaikum .. dah bpe mggu tak update blog sy nihh.. hihoo.. maklumlahh exam spm lorhh..but , now im very2 freedom ouhh.. haha yeahh sgt freedom .. and nak buat apa pon bolehh.. kukkuii.. hmm tp tulahh , hati ni still terasa yg saya ni masih budak sekolah lagi. yeahh budak lepasan spm lahh katakan>< hahhaa. sy jugak rindu nak tulis entri blog nihh..yelaa nak story pasal kawan-kawan , fmly n ehem2 also ..hahaa.. eah ada ke ? hikhokk..cehh act , tak delaa.. sy single mingle lg okayy.. bg sya , biarlah masa yg tentukan semua nihh.. whether his o him o the other people..huahua..eah spe pula yg aku cite ? tetbe pula ade dua org dlm satu mase.-..- hiihh.. tah lahh malas nak story pepanjang.. if any time , saya storyy okayy..hewhew..

haaaa pic yang kat sebelah saya ni pula act , membe baik saya .. eah eah membe baik ke ? hihhi .. yeaa membe laaa.. dye baik sgt -.-.. but suka sgt perli saya ..heee..*:p*  okayy.. nak story skit pasal owg yang kat sebelah sy tuhh.. dye ni mmg laa kdg2 anoyingg gilaa.. tp bila jmpe dpn-2 tersgtlahh baik..hikhokk,, and yg paling aku suka tgk dye wat  bila time dye tengah makan..hahaa...lawak gila dohh..hihi ..sory awk , sje nak mention..hihoo.. *bosan kau tahu tak bosan*.. hmmm dah abes spm ni , series hidup sy ase kosong gilaa aaahh.. pagi2 lagi dah kene kms umah bagai .. patu kene blaja masak lagii....huii..sonokk2....and tak lama lagi saya nak keje dahh .. almaklumlahh.."budak lepasan spm" for sure msing2 nak crik duet poket. kn.tol tak ? hehew ..suka-2 .. takk sabau nyerrr . harap-2 dapat lahh yeaa.. insyaAllah . amin~~:)

P/s : arytu awak ada kata nak gtw sy sumething after spm an ? tp sampai skrg tak de benda pun nak ckp ..haihh pesangg ouhh tggu ><.. hoho..okayy laaa sampai sni jeaa yg sy nak storyy. bubyeee.selamat malam :)

No comments:

Post a Comment