Wednesday

happy moment ^.^


gambar time form 5. heee *rindu sekolah* :)

assalamualaikum semua . hari ni saya nak share skit pasal life sy . huaaa~~ makin happy kot >< . 
alhamdulillah , saya still mempunyai keluarga , kawan-2 serta si dia yang selalu buat sya happy. *weheeeee* .. saya tak sangka perkara mcm ni boleh berulang kembali dan hati saya sudah terbuka semula untuk dye. hope this happiness can make my life is more calourfull . yeahh ! i love him more and more . ececeehhh :p . heeee.. *tutup muka* wekk :p . hari ni juga saya off day . yeay ! *angkat kening* yelaaa bukan sng tau nak tgk saya cuti . asyik kerjaaa jeee. mama sampai dah bising sampai ckp saya ni kerja mcm nak bg makan anak jee. hikihik . mana adalah . pepandai jeaa mama sy ni , haihh . sy kerja pon sebab bosan dok kat umah :D.. kalau dok kat umah pon mst saya bgun lambat tiap-2 hari then tgk tv jee kerja nyaa. sampai TV kat umah pon dah bosan dgn saya kott. heee :p .hurmm petang and malam nanti saya nak kuar dgn fmly pula.. heeee :) *can't wait*.. okayyy thats all for today. have a nice dayy :) . 

No comments:

Post a Comment