Monday

Alhamdulillah :)

Hai and assalamualaikum semua . fuhhhh rindu gilaaa kottt coz dah lama tak update blog nihh . huaaaa~~ .. saya busy lorh since akhir-akhir ni . lagi pon saya dah kerja . and saya happy sgt-2 skrg . you know why ? coz apa yang saya impikan-2.. alhamdulillah hampir tercapai  yeahh !! clap to my own self . hikhihk .. hmm saya happy sbb ap ea ? hahaaaa... ada lah . secret kott.. tp yang penting , saya BAHAGIA sgt sekarng nih . hope bahagia ni kekal sampai bila-2 . insyaAllah . amin kan tau tau ! heee :D . oh yeaa.. by the way , saya dah dapat kerja sementara dekat optimo . dah nak dekat sebulan kott.. yeahh! saya sgt happy dgn kerja tuhh . staff kat situ sume sporting gilaa duh . i love all of them . SA 1 and SA 2 also . hihiihi .. tp kawan yg lama , saya tak kan lupakan okay . rindu sgt2 dekat kwan baik saya . yeaa seriess rindu gilaaa . hope pas ni kite boleh jumpa lg tau tau . kalau jmpe kat mne2 jgn lupa tegur pulak ehh . heee :D . okayy laa bubyeee .. syg awk-2 semua :DDD ..


kak aini , kak rozie , aida , iera , kak shima , kak jue and kak hajar :3











No comments:

Post a Comment