Saturday

tears on me :')

assalamualaikum .. morning everyone , ehh morning lg ke ?? hihi act nak update dr pg td . tapi sebab tak berkesempatan. hmm lahai ~~ ade jea bnda yang tak kena . makin bertubi-tubi masalah aku . dengan masalah classmate lagi . haduhh . penat doh penat nak layan karenah org yang bermcam ragam ni .. aku tak tau laa kenapa dan mengapa ada jea yang tak puas hati dan ada jea benda yang tak kena . aku tahu .. Allah tak kan uji seseorang itu kalau dia tak mampu nak lakukan nya . luaran memang aku nampak kuat sangat-sangat . tapi hati tak ade siapa yang tahu kan ?? yeaaa memang semua orang ada masalah . tapi semakin aku diuji semakin bnyak masalah yang menimpa . act , aku tak kuat nak hadapi semua ini sorang-sorang . masalah ni bukan sekali jea aku kena . tapi dah banyak kali ,. tapi yang hanya mampu aku luah kan just only word "SABAR" . semua orang ada had sabar . tapi aku cuba kuatkan hati ini .. agar tak terlalu memikir perkara yang lepas .. berkali-kali dah air mata ini mmenitis . menitis sebab terlalu menyayangi si dia . tapi si dia sikit pon tak hargai apa yang aku rasa dan alami sebelum ini . sebenanya aku tak suka nak ungkit perkara lepas . tpi .. dah banyak sangat makan hati . yea , aku tahu ramai lagi yang kena lebih teruk daripada aku .. tapi entah laa.. mungkin mereka lebih tabah dan kuat . aku pura-pura semua ni sebab tak nak bagi orang lain tahu dan risau tentang aku .teima kasih kepada sahabat-sahabat saya yang masih kisah pasal saya,. i love them so much :* .
 p/s aku berharap sangat-sangat agar dia dapat berubah dan tidak melukai hati wanita . salah cara awak tu dengan melepaskan benda yang berharga disebabkan tak nak menyakitinya . sebab apa ? sebab seolah-olah awak tak hargai peluang yang saya dah bagi ..dan sampai sekarang .. saya masih tak dapat nak terima semua tuh . series masih tak dapat nak terima sedangkan hati masih sayang . tapi aku cuba buat-buat tak tahu . hmmpp dah laa ..iera ,  stay strong kay ? trust on yourself .insyaAllah and hopefully i can do it :') salam sayang ~~

No comments:

Post a Comment