Friday

building team =)



assalamualaikum . morning everyone ... alhamdulillah , masih bernafas and may Allah bless eveything today . hmm.. semalaman saya tak tidur sebab dari pukul 8p.m sampi laa pukul 1.00 am saya dah membuta . hewhew . mana tak nya , minggu ni jee mcam2 assignment kene siap kan , kene submit kene present lagi .. haiyoo.. makin banyak laa lalat dok pusing-pusing atas kepala aku ni .. heeeee :D . 

haaa harini saya nak cerita sikit pasal kwan-kawan baru saya dekat uitm seri iskandar ni . gambar yang kat atas ni semuanya classmate baru saya . series mereka sangat sporting dan sangat hebat ! yeah ! saya sayang merka semua :)  dorang nih , ibarat macam adik beradik . saya dah anggap mcam abang dan kakak-kakak saya jeaa.. hahhaa padahal semua sebaya :D :D :D .. 

dan alhamdulillah , sekarang saya makin happy bila bersama mereka . dan kami semua sangat akrab . heeee.. dan tak lama lagi final tiba .. hope saya dapat buat yang terbaik tuk sem ni dalam jurusan bulding construction . saya doakan agar kita semua AP1161C berjaya dan mendapat result yg terbaik dalam sem ini . hope much . good luck guyss .. lovee youuuuu =)

No comments:

Post a Comment