Thursday

mungkin mudah pada dia . tetapi tidak pada saya :')



assalamualaikum . dah lama saya tak update dekat laman blog nihh .. hmmpp bukan sebab dah malas nak update , tapi sebab makin busy dengan study saya sekrang nih . and alhamdulillah sem satu saya sudah berakhir dan sekrang ini saya sedang cuti sem sementara nak masok sem dua.. wuhuu.. ase tak sabar pula nak sambung sem dua :D:D.

 okayy laa sebenanrnya entry saya untuk kali ni bukan pasal study but pasal gambar orang yang kat sebelah saya ni .. series saya rindu dia.. Allah saja yang tahu apa yang ada kat dalam hati ni .. tipu lah kan kalau saya kata saya tak rindu dia.. orang yang pernah buat saya gembira , pernah buat saya ketawa dikala saya murung , bermasalah, sedih and etc ..

saya bersyukur sebab dapat kenal dia . walaupun perkenalan kami singkat tapi amat bermakna bagi saya . pelbagai kenangan saya dah lalui dengan dia . Alhamdulillah saya bahagia . saya dapat kenal family dia dengan lebih rapat , series saya happy dapat kenal mereka semua .

tapi itu semua cerita lama . dan tak pernah sikit pun saya menyesal sebab kenal awak . even apa pun yang berlaku antara saya dengan dia , saya redha . mungkin kami tak da jodoh .

luaran memang saya nampak gembira tapi hati menangis .. siapa yang tahu ? .. hmm Allah sahaja yang tahu .. tak pe, mungkin saya dah okay sekarng ,ehh okay ke ? -___-' >.< .wuhuuu.. tapi luka dalam hati ni.. sumpah tak terkata . susah saya nak terima orang lain selepas dia . tak tahu kenapa hati ni .. tak boleh nak terima orang lain lagi . hmm kena take time mungkin ?? .. :(

saya masih ingat segala moment saya dengan dia . and apa yang dia pernah pesan kat saya dulu . tak pernah sikit pon saya lupa .." senyum even ada masalah ". :) .. hoho . okayy itu KENANGAN iera.. life must go on right ?? hmmpp.. :'/

kadang2 saya cuba nak lupakan semua tuu dengan cara sibokkan diri dengan family dan kawan2 supaya saya tak terlalu pkir kan dia.. tapi tak tahu kenapa hati masih rasa diulit rasa sayang . hmmpp hmmpp.. sokay.. biarlah saya pendam sorang sorang ..even tiada siapa yang tahu.. wuhuu~~

tapi apa pun saya akan sentiasa doakan yang terbaik untuk awak .. .. semoga awak happy dengan orang baru kay ??

p/s : ni adalah gambar terakhir saya dengan dia bersama ... lalalalololo ..~,~ .. okayy selamat malam yaww .. :')

No comments:

Post a Comment