Sunday

i dont know why :/







assalamualaikum .. hmm..sehingga ke  hari ni hati saya masih tak tenang . setiap kali teringat benda yang lepas , mesti saya akan menangis dan terus menangis . no one knows but only Allah knows what im feel until here ~~ . saya tahu Allah kurnia kan saya perasaan sebigini ada sebabnya . dan Allah uji saya sebegini ada sebab nya . tapi , saya tak tahu nape sampai sekarang , saya susah sangat-sangat nak move on even perkara tu dah berlaku sebulan yang lepas . kenangan bersama si dia masih berlegar-legar di ingatan saya . saya tahu tak patot ingat lagi benda tu . tapi semakin sya cuba untuk melupakan , semakin membuat kan saya ingat lagi dekat dia . saya masih tak dapat nak tipu perasaan ini . . bukan tak cuba . tapi dah cuba . masih tak boleh . kadang-kadang tuu rasa macam nak marah kat diri sendri , sebab susah nak move on . hmmpp hmmpp..  my tears always fallen for you . i dont know why . erghhh .. rase macam nakk !!@@#$%^&* ... erghhh. :( .
 p/s: semoga Allah terus tabah kan hati ini . dan kuat kan diri ni untuk terus lupakan dia . dan saya berharap awak happy dengan orang yang awak sayang kay ? bubye ~~ . selamat malam ^.^ : l

No comments:

Post a Comment