Sunday

random story . .


 assalamualaikum .. ..hari ni .. saya terasa sangat bosan . hmm dont know why lah . maybe sebab dah lama sangat duduk kat rumah kot that's why rasa bosan gila . >.< hari hari tugas yang sama saya akan buat . first bangon tidur , mandi , siapkan diri then tolong mama kemas rumah . then tolong mama ajar budak-budak sekolah mengaji . pastuu... lagi .. tolong mama apa yang patotlah kan . hmm petang and malam pula bebas to do what i want lah kan .. kadang kadang kalau kawan ajak keluar baru laa saya keluar ..  hurmm tulahh rutin saya pada tiap hari selama saya dok kat rumah for semester break nih . tak pe, atleast masa yang terluang ni .. dapat lah juga di isi dengan perkara yang berfaedah . i am right ? ouhhhh yeaaaaaahhhh ~!~

okay .. kali ni pula saya nak cerita pasal hati saya . hurm semakin lama saya cuba untuk melupakan DIA .. semakin RINDU saya pada DIA . what can i do ?? this is my heart . hurmm my heart can't lie themselves . hoho . saya ni kadang kadang ada juga ego nya. biasa lah manusia .. mesti ada sikit ego dalam diri tu kan ?? . okay ni nota untuk awak yea.. wahai mr. #MNZA , saya tahu antara kita mmg masing2 ada buat silap and dah tak de pape lagi. . saya tak pernah salah kan awak sorang jeaa.. act , saya pon ada salah juga . tapi its okay .. saya dah maaf kan sebab saya ni bukannya jenis pendendam . awak nak fikir pasal apa , and tak boleh nak maafkan saya ke apa ke .. its up to you kay.. because this is your possession . i dont want to force you . so . . suka hati awak lah nak fikir apa pun pasal saya . but , seriously i don't have intention to say like that to you . what like i say , people often make a mistake . i am right ? 

 

saya pun tak tahu sebnarnya apa yang ada dalam hati awak tu sampai kan .. awak dah berubah jadi mcam ni . mungkin sekarang ni awak dah tak de hati kat saya lagi and tak akan pernah kisah lagi pasal saya.. . hmm its okay.. i'll try to forget you .. walaupun perit yang harus saya lalui . but i have also to forget . hmm. semoga saya kuat untuk hadapi semua ini sekali lagi . hanya Allah saja yang tahu apa yang tersurat dan tersirat dalam hati ni . . :')


hurm..  apa yang saya tulis ni depends apa yang saya tengah rasa dan alami sekarang nih . mohon maaf sekiranya saya terkasar  . okayy salam ukhuwah dari saya . selamat malam:') 

No comments:

Post a Comment