Sunday

tangisan dalam ketawa




assalamualaikum .. heyyy hyeee.. lama dah tak update update dekat blogger nihh .. uwaaaa >.< rinduuu T.T .. hmmp hmmpp.. rasenya tak terlewat lagi nk wish selmat tahun baruu kepada semuaa readers .. heeeeee :p .. Alhamdulillah saya semakin baagia bersama keluarga dan rakan rakan tersayang .. hmm mcm mana pula dengan hati yg sedih tu ehh ?? oppss ! heeee.. hmm sedih mmg sedih .. tapi nak buat macam mana mungkin dah jalan hidup saya macam nii.. kena lah teruskan hidupkn jugak ye dokk ?? huhu .. tipu lah kalau kata hati ni tak sedih kann.. so dendiam jelaa kalau sedih mcm mana sekalipon . simpan pendam luah pada Allah sampai lebam.. sebab DIA maha tahu segalanya kan ?? dan kalau boleh , start tahun baru ni saya tak mau dahh cerita pasal sesdih lagi ni.. sebab sebab nyaaa.. saya nak happy jeeaaa :)))) .. yang lepas biar lah lepas  .. saya cuba terima dengan hati yang redha . cuba ikhlas kan hati ini .. even saya tak mampu tapi saya cuba bangun , tabah and kuat kan hati ni . hope saya boleh hadapi nya sensorng skali lagi ... Alhamdulillah Allah kabulkan doa saya tuk berjumpa dengan dia berfore masok u ni.. hmm see ?? Allah maha adilkan.. so no wonder lah if suatu hari nanti Allah kabulkan doa saya untuk saya jadi lebih kuat selepas apa yang jadi ni ..

hmm..saya ni acah acah jee kuat depan orang . tapi hakikat nyaa ... hahhaha.. Allah saja yang tahu segalanya.. yelaa buat apa nak tunjuk yang kita sedih kann.. nanti orang kata kita ni nak perhatian pulak.. hmmpp so saya tak mau lahh nak jadi "golongan" yg macam tuu.. huhu .. apa pon .. birthday saya nak dekat dahh.. hewhew .. ceh promote lakk :p:p . Alhamdulillah . dah nak naik usia ku.. tapi perngai tuu bila nak matang ehh ? -___-' hihi .. insyaAllah tahun ni jadi lebih matang kott.. uwaaa...  >.< .. :p:p

ehh sambung balik ..dan dan .. orang kata kalau ada jodoh kita dengan "someone" tak kemana right ? so saya hanya mampu berdoa dan terus berdoa hope saya dijodohkan dengan orang yang baik , boleh terima kekurangan saya , boleh rendah kan egonya.. hormat org tua , jaga solat , syg kanak2 and bla bla bla lagi lahh.. huhu .. takpela,, buat masa ni saya malas nak pkir pasal nak cari psngan ni .. tggu jodoh sampai and then kawin terus pon ok jugakk ehh..hehhee :p:p..

and lasstt , kepada spe yang baca blog saya ni , tolong doakan kebahagian saya bersama org2 yang sayang okiess.. "sayang" tuu tak semestinya couple kita kann.. i mean family and kawan-kawan . dan saya sangat berterima kasih kepada kawan kwan yang tak putus2 bagi kata semngt untuk saya bangkit drpd segala kegagalan kesakitan keperitan yang sedang saya lalui ni .. terima kasih yang tak terhingga lahhh :D.. sayang korang korang semua. wuuu~ walaupun kami berjauhan , tapi still doa mendoakan antara satu sama lain .. syukurlahh dapat rakan-rakan yang baik seperti mereka . dan untuk awak  mr. #MNZA segala kenangan pahit manis saya akn simpan dalam lubuk hati yg paling kecil . yeaa saya memang boleh anggap awak as a friends after this but give me a bit time . coz im not ready yet .. huhu . and dont worry , segala salah awak saya dah maafkan . saya ni tak delah sekejam mana pun .. huhu .. okay lahh itu saja celoteh saya untuk hari ni.. selamat malam yeaa semua.. :') ..

No comments:

Post a Comment