Monday

bored :(

assalamualaikum to readers :D . how are you ? hope evrything will be okay n will be a better day.. ngeh3.. ceh wahh..nak cakap omputih lakk...bhahaa..dah la tunggang langgang..ade hati lak.. eh suke t aku la kan..coz ni blog aku . so aku punye suke laaa..hahhaa.. eh cm tu lak . hehhe .. k now , i getting lazy to do homework . lazy n lazy n lazy .. haishhh.. spm bpe bulan je lagi ni yang oi ? still do not know yet.. aduhainye punn aku ni.. bilo agak eahh nak sodar eahh.. ish ish ish.. dua hari ni je , aku da banyak buang mase .. buang mase dengan ape ea ? haaa.. pe lagi.. kemas rumah le kan .. almaklumlah.. owng pompuan ni.. tak lepas daripada buat keje-keje cam gini.. hahaaa.. tahu dah kan ? n by the way , 7 april ni family aku nak buat kendri .. for for  .. for whta ea ? for my beloved niece laa. spe lagi kan.. dye ni kan.. comel sangat-sangat.. huahua.. aku jeles sangat-sangat ngan pipi dye yg tembab tuhh.. tak sah lau sehari tak usik si budak tembam nih .. my family will do "kenduri aqikah" yeah3 .. tak sabo la pulak kan.. hihiihh *excited terlebih lak . heeee..:D ..tema knduri ni nt warna biru so family aku sume akan paki warna birulaa pe lg kn.. tak  kn la wne kelabu plk kan..hahahaa..k kali ni entry aku mmg merapu
+merpek sangat-sangat,..haahaa..da title pon bored..so aku bantai jela nak tulis pe an..hikhikhik..
erm..ni aku nak tunjuk an pic si budak tmbam nih.. huaaa..tengok jangan tak tgk tau. ngeeee :D


hehe...ni la pic budak tembam nye..comel kan dye? da la sepet plus ptih..sebijik cm anak cina..bhahaa..bak kata kumpulan cuit ,'chinese look' gtu lorh..hhaaa.. :D

No comments:

Post a Comment