Friday

kenduri aqiqah & doa selamat

assalamualaikum kawan-kawan... apa khabar rini ? harap , sume nye sihat-sihat belaka okay.. da seminggu aku tak update blog aku ni..hmm busy lorh..ngn homework yang bertimbun plus nak kena stdy for exam mid year nye agy.. aduhaii..kne fight ni!!! kalau tak nati..mama aku bebel bebel n bebel..haihh..pe la nasib aku ni kan.. yelaaa.. setiap parents mesti la nak kan yang terbaik for anak-anak dorang..btol tak ?? heheh .. like my mom laa.. huhuh.. eh aku ni da lari dari tajuk ni..hehehe..takpe tu sebagai mukaddimah coz aku pon tak tahu nak updte pe pada mulenya..n then terpaksa la merepek kait kan pasal exam..muehehe :p..
              
          hmmm..korang tahu kan yang family aku ada wat kenduri aqiqah n do selamat for my niece kn kn >?..hahaaaa kan aku da cite ritu..pela kan.. :D .. and alhamdulilllah semuanya berjalan ngn lancar..takde pape benda bruk pon yang berlaku..syukur sangat2.. yang datng pon ley tahan laa ramai nye kn.. mkanan pon takdela membazir sgt..ckup-ckup untuk jemputan pada hari tuu.. :D.. k  tu je yang aku nak story stakat ni.. korang tengok jela pic nye ea.. enjoy kay :p


ni pic budak tembam tu..bersama dengan mak usu dye a.k.a aku lerr :D

ni pulak pic aqil dengan mama dy :)

haaa ni la pic time nak kene cukur daaa..aqil kene botak laa . oh tidak!!!!:D

aqil kene cukr rambut ngn atok :D

haaa ni la geng-geng marhaban my mom..baju mereka sedodon gitu :D

elelele..pic aqil senyum..coeml kan dye ? :p

cakk!!! ni la budak tembam lepas da kne ckur..hahaaa..botak sudaa :p

k tu je pic nye..ley tengok je...jgn sentuh-sentuh tau..*k aku merepek. bhahahahaa... -.- :p. bubye

No comments:

Post a Comment