Friday

kem oh kem !!

assalamualaikum kawan-kawan ku yang comel lgi cantik lagi hensem n lagi kacak.. ecehwahh sume benda aku nak mention.. pe la aku ni kan..merepek je kje nye..hmm lau da bosan , cm ni la yang aku salu wat..bhahahaaa.. k stop cite pasal ni.. hmm sekarang aku nak story pasal kem ni...aduhai!! poning den nak pikirkan nye.. macam tak caya je kem pengawas nak dekat daaa.. masih dalam mencari idea tuk kenekan mereka-mereka yang junior ni..haaa kejam nye aku!! hahahaaa.. nseb korng laa kalau dapat senior yang jahat-jahat..bhahhaha.. , bukan niat kiteorng nak buli junior-junior .. tapi tapi..haaa ada tapi tapi lg tuhh.. heheee.. untuk kebaikan korng jugak.. yelaaa supaya korng lebih respect senior..ada paham ye wahai adik-adik...?? hahaaa.. bajet cam aku ni baik sgt je..muehehee..k sume manusia tu sama sje..tak terlepas dari wat kesalahan kan..yea i know that tapi tak salah kan lau kita menyedarkan dorng-dorang ni supaya lebih menghormati org yang lebih atas drpd mereka kan?? muehahaa.. hmmm tapi , lau senior lak yang tak respect junior tu cm ne lak ea??? hmm k tu biar laa cikgu yang tegur..hehhee..k aku da merepek sangat-sangat ni...dengan tak mandi nye agy....pergghh memang harummm...lagi-lagi baru balik dari sekolh..hahahaaa....memang masyukkkk aaa!! terbaikk!! hhahaa .. 
p/s ; aku memang tak sabar nak  kem next week. hope sume nye berjalan dengan lancar . n wahai junior-junior ku.. korng tggu jela pe nasib korng nanti ekk..hehhe . bubye :D

No comments:

Post a Comment