Friday

test mid year kuu~~~

Assalamualaikum ....



hye readers..lama dah saya tak update blog nihh..maklumlah disababkan
 kekangan masa yang tak mengizin kan untuk saya update.. hahaaa.. 
series rindu gila nak update+nak merapu+merepek bagai..hhee..
dengan cara cam ni je yang leh buat saya rasa lega skit..huaaa..
 *ayat aku tak nak kalah.. almaklumlahh baru lepas exam math ,
 sains , agama, bahasa melayu , bahasa inggeris n perdagan .
 hmm otak aku pon da weng-weng skit..
 aduyy ni baru test mid year .. lom trial lagi.. 
hmm nanti time trial  tah pape yang aku merepek kat ketas tuuhh..
bertambah merapu agaknye :D.time-time cam ni laa
 penyakit M aku mula nak datang . time lain tak nak pulak.. 
aduuyy pelik sungguh ! next week ada lagi empat paper ..
 wuuuu lega la skit.. takdela baban sangat .. 
nanti makin bertambah bebal kang otak aku ni.. 
dah laa exam haritu semingguu tanpa rehat ..
 aduyy kejam sungguh cikgu-cikgu ni ye.. 
hmm takpelaa.. bak kata orng ,, demi SPM kan ? 
so this year je aku kena sruggle lebih sikit.. tahun depan ..
 siap laa kau wahai tahun 2013.. 
kau nanti kan lahh kedatangan aku untuk
 tanam anggur + nak makan anggur bnyk-bnyk..hahahah...
 *haa tgk ! kan aku da merepek lagi..
ni la akibatnye mengadap buku tanpa henti...
 k aku perasan..hehee.. okay la kawan-kawan ku..
aku nak sambung study .. wish me luck yaw ..kbaiii  :)

No comments:

Post a Comment