Saturday

firstdayy puasa :)




assalamualaikum kawan-kawan. arini dah bermula puasa yang pertama .. wuuuu bestt gilerrr.. Alhamdulillah dapat juga saya bersahur bersam-sama keluarga pada puasa yang pertama nihh.. hmm tebtiba lak ase rindu pada sidia bila teringat kisah aku and dye..haihh aku ni benda dah berlalu kan.. jangan jadi bodoh la iera.. sampai bila kau asyik nak ingat dye.. hmmm sudah-sudah lahh tuhh.. lepas jeaa sahur tadi aku baca sejrah form 5 bab 9 .. heee.. dah berapa kali aku repeat bab yang sama but still tak paham juga~~ haihh tahlaaa.. bab yang lain ok jea..tp bab yang last nih rasa payah semacam jeaa nak paham..

then lepas study , saya dan keluarga saya bertadarus al-quran sama-sama .. *time tadarus uhh ase ngntuk lakk..hiii :p .. abes je tadarus , saya pun tido terus laaa apa lagi nak buat kan.. nak makan ? hmm dah tentu lahh tak boleh .. *tahan iera tahan . haha mcm tak biasa je puasa kan.. heee:D .. lepas bgunn tuhh aku sambung baca sejarah kejap then dah bosan aku online pulakk..hahaa..tujelaa keje denn..ngeh2.. oklaaa saje nak story-mory kat blogg.. bosan niehh.. bubye..and selamat menjalani ibadah puasa okeh .. chowww

No comments:

Post a Comment