Sunday

wirarians awesome !

salam sejahtera :) . hari ni , aku betul-betul tak boleh nak tidur . knp eah ? -.-  hmm salu nye , time-time macam nihh akuu dah membuta kat atas katil aku . tapi , malam ni lain pula jadinya..haihh ..esokkk dahh lahh aku kene bgun awal pagi tuk siap2 pergi kenduri sedara aku . ishkk mau tak ngntokk esok nihh..kang org duk sibok rewang , aku dokk nguwap macam badak air yg tak ckup tidur ni .. aduyy>< .. abeslaa mama bising nanti . hmm terpaksa laa dengar bebelan mama..huuhu ..

hmm act , aku ada story nak bagi tau . tapi its too private lahh .. kat sni open sgt . hihi .. *dah tahu private , yg aku pergi mention buat apa* hahaa..suke aty den laa.. huahua..hmm i just want to tell  , now , im really-2 miss them very badlyyy..(5 wira)  yeahh sgt rindukan gelak tawa mreka. hua hua kt dalam kelas . belajar sme-2 , suke duka sme-2 , typo sme-2 , perli memerli sme-2 . hahaaaa.. and yang paling aku tak ley lupa , time aku dgn si shikin jatuh moto dlm longkang tahun lepas..bhahahaa .. series tak leyy lupa duhh.. muka mereka sume cuak-2 gilaa bila tgk kiteog excidentt..haha.. aku dgn shikin lagi lahh tak terkata .. tah mcm mana boleh jatuh nye pon tak tahu.... dah laa time tu nak wat latihan drama bi . hikhik .. aku dgn shikin pula buat hal >< . hmm tapi kan , ada hikmah disebalik kejadian tuhh..nak tahu tak apa hikmah nye ? haaaa .. jeng jeng ..hmm kelas kiteorg mng dalam drama bi tuhhh !.. time latihan , bpe kali jeaa buat nye . bolehh dikira kott.. tapi tulahh org kata , Allah kalau nak bg kite kemenangan , kite mst di uji dgn musibah dulu . well , mmg betul pon . n alhamdulillah , since kejadian tuhh . relate of us sgt rapat >< .. yeahh syukur sgt-2 sbb dapat kawan macam dorg . and aku pon dah anggap mereke nihh is part of my fmly .. hihihihi ..sonokk-2 :) . 

 girl of 5 wira with pn. norlida :)


we always happy . ~~


them :)

my bestie yg comel-comel :)

bakal pelajar cemelang spm tahun 2012 . insyaAllah . amin :)~~

with shikin n mira :)

my geng prefect ><

5 wira awesome !! . love them so muchh :)
and , start tahun dpn , masing2 dah kene mulakan hidup baru  . jmpe dunia baru , life baru n so on . aku doa kan untuk merka nihh hope success in a new life n enjoyy for ur life okayy kawan-kawan :) .. i will miss them so much n much :(..huhu T.T . okayy laa nak tido .continue with the next entry .good nytes . assalamualaikum:)

No comments:

Post a Comment