Friday

happy birthday to me and bro . 11 jan . yeahhh !



yeahh ! happy birthday to me ! thanks mama coz lahirkan kita kt dunia ni .. even terlalu awal drpd jgkaan doktor , but still bersyukur coz Allah bg peluang kat saya hidup kat dunia nihhh .. love you mom! muahh :3


saya juga share tarikh lahir dgn abg saya . 11 jan 1993 and 11 jan 1995 . :)

Alhamdulillah , pada 11 jan 2013 ni saya masih hidup lagi . syukur sgt-2 pada Allah coz dikurniakan keluarga bahagia , kawan-2 and org sekeliling saya yang telah bnyak membantu saya dikala saya susah atau senang . yeahhh! i glad with them . mereka sgt awesome tau ! saya tahu saya tak kuat nak hadapi semua nih , but because of them , saya menjadi lebih kuat and tabah . dorng laa sumber inspirasi saya dikala sy lemah . saya nii mmg susah untuk terima someone special hadir dalam hidup saya. yeahh its a reality me ! 

saya bukan macam org lain . susah untuk saya bagi tahu benda tuhh . coz dah lama sgt saya pendam dalam hati ni . hanya Allah saje yg tahu . kdg-2 bila pkir msa silam tuh , rase sedih sgt . kalau lepas solat , time nak doa tuh mst nanges. coz tak tahu nak ngadu kat sapa selain hanya pada NYA . takpe , saya da redha dgn semua ni .* yeaa aku emang ego sgt-2!* tak thu lah knp -.- susah kot bgi saya . saya tak nak mention pasal apa and siapa yg saya sedang cerita nih . hanya org terdekat saya jea yg tahu masalah sy . thanks kawan :3..  act , saya tggu wish dari dye . tp takpelaa mybe dy lupa kot birthday saya harini . yelaa sapa laa saya ni kan >< hmm .. okayy laa.. hope di usia saya yg dah mencecah 18 tahun ni , hope i can change my self into a better direction .hmm and want o making love after married. yeahh! that is my dream since dulu lg . hope what i wish will come true..hihi insyaAllah amin~ . doakan saya yea ? :) okayy laa nyte you guyss..assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment