Friday

sadlife ="(

hye ..^^ salam sejahtera semua .. sebenarnya saya dah lama tak update blog ni . so agak kaku sikit untuk buat permulaan ayat . heee =p .. sejak akhir-akhir ni , saya  rasa something yang tak kena . hati ni tak keruan . masihkah aku merindui si dia ? atau masih sayang kan dia ? hmm sebenarnya mlas nak jawab soalan tuu . tapi biasa lah .. hati memang tak boleh nak tipuuu ... kalau laaa perasaan ni boleh di buang mcam tu jee ibarat laptop yang masuk virus harus di format semula kan senang .. tak de laa aku nak susah susah fikir benda tuu . benda yang sama k . tapi kes yang kali ni lain pula .. kenapa saat saat bahagia tuu datang sekjap sngt ? tak pernah kah kau tahu yang aku ni  sukar untuk menyukai , tapi bila sekali dah suka , mudah untuk menyangi . tapi bila dah menyayangi , sukar untuk melupai ='( erghhhh i hate thiss felinggg >.< :'/ ,..

kenapa laa hati permpuan ni terlalu lembut ? hmm sekali sekala nak juga jadi keras dan kejam . biar orang dapat rasa apa yang aku rasa kat dalam hati ni . tapi aku tahu , tak semudah tuu untuk aku membenci .. dan tak semudah tuu untuk melupakan. .. kena take time la kan .. hmm dah sebulan aku macam ni .. buat buat happy kat depan kawan-kawan kat sini sedang kan hati , hmm only God knows :( .. 

walau macam mana pon dugaan yang datang , aku harus kuat aku harus tabah . sebab aku tahu , Allah tak kan uji hamba-hamba nya kalau diluar kemampuan nya .. betul kan ? mungkin aku diuji sebigini sebab Allah tahu dan yakin aku boleh .. apa pon masalah yang datang ,, aku harap lepas ni boleh membuatkan aku lebih bersemangat untuk belajar dan belajar membaiki kesilapan lalu .. #hopefully  . 
p/s : saya doakan semoga awak akan jumpa perempuan yang awak nak . dan sesuai dengan cita rasa awak . hope awak happy k ? saya tahu awak dah tak kan kisah pasal saya lagi. hanya mampu berserah . biarlaa masa yang menetukan . andai  tiada jodoh , saya redha . :')

No comments:

Post a Comment